بهترین مشاور فردی در شیراز

بهترین مشاور فردی در شیراز

بهترین مشاور فردی در شیراز

مشاور فردی در واقع کسی است که در مواردی خاص به افراد مشاوره می دهد. به این افراد درمانگر می گویند. در مانگران در محیطی گرم و امن و دوستانه ، احساسات ، عقاید و رفتار بیمارانشان را کشف کرده و مشاوره های لازم را به بیمار می دهند. افراد، معمولا اختلالات و بیماری هایی د ارند که خود قادر به درمان آن نمی باشند.این بیماری ها با مشاوره ی فردی با درمانگران حل می گردد.

ما در زندگی خود دچار مسائل و مشکلاتی و چالش هایی می شویم که نیاز به مشاوره با کسی برای حل مشکلات خود داریم. احساس اضطراب و یا از دست دادن یک عزیز و…باعث استرس و افسردگی ما می شوند. در این حالت نیاز به مشاوره با درمانگر احساس می گردد. در شهر بزرگ شیراز نیز مشاوران فردی به بهترین نحو به کار مشغول بوده و خدمات فراوانی به افراد می نمایند. به درستی نمی توان عنوان کرد که این مشاور از دیگری بهتر است زیرا تمامی مشاوران فردی در کار خود متبحر بوده و به بهترین نحو مشکلات شما را حل می کنند . در اینترنت و سایت پی جو نیز لیست کاملی از این مشاوران به همراه آدرس و شماره تماس آنان قید شده که از این طریق می توانید نسبت به انتخاب بهترین مشاور فردی در شیراز اقدام نمایید.

بهترین مشاور فردی در شیراز

روانشناسی فردی چگونه است؟

مشاور فردی با روان شناس، روانپزشک و روانکاو فرق دارد؛ روانشناس علم بررسی مشکلات بهداشت روان و تشخیص و مدیریت و نیز پیشگیری از آن می باشد.روانپزشک با دارو درمانی سرو کار دارد.
اما روانشناس به صورت تخصصی در دانشگاه درس خوانده اما صلاحیت تجویز دارو را ندارد.اما مشاوران فردی با مشاوره با افراد و تشخیص بیماری های مختلف روحی و روانی به افراد، مشاوره داده و آنها را به سوی زندگی بهتر و آرام تری سوق می دهد.
مشاوران فردی با رویکرد های متفاوتی به شما در رسیدن به اهداف درمانی و حل مشکلات فردی کمک شایانی می نمایند.

معروف ترین مشاور فردی در شیراز کیست؟

روانشناس فردی باید نسبت به بیمار دلسوزی و هم دردی نشان داده و با صبر و حوصله به صحبت های افراد گوش فرا دهد. وی باید شنونده ی خوبی باشد و مهارت های ارتباطی قوی داشته باشد.
مشاور فردی و روانشناسی در ابتدا خود، بایستی از سلامت روان کامل برخوردار بوده و به سلامت خود نیز اهمیت بدهد.
مشاور فردی خوب باید رفتار و گفتار بسیار سنجیده داشته و مهم تر از همه راز نگهدار خوبی باشد.
بهترین مشاور فردی بایستی مهارت های بین فردی خوبی داشته و همواره به دنبال افزایش علم و آگاهی خود باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *