روانشناس بالینی در شیراز

روانشناس بالینی در شیراز

روانشناس بالینی در شیراز،  یکی از شاخه های روانشناسی است که از خانواده ها و افراد ، مراقبت های کامل و جامع بهداشتی روانی به عمل می آورد. این تخصص وسیع، طیف زیادی از بیماری های روانی را در بر می گیرد. در شهر شیراز نیز روانشناس های بالینی فراوانی وجود دارند که می توانند در زمینه های روانی به مردم، مشاوره داده و آنان را کمک کنند.

روانشناس بالینی خوب در شیراز

همانطور که می دانید شیراز یکی از قطب های پزشکی کشور بوده و طبعا روانشناس های خوبی نیز در این شهر پیدا می شوند. این که بگوییم این پزشک از آن پزشک بهتر می باشد به راستی امکان ندارد زیرا اغلب پزشکان در شغل و حرفه ی خویش ممتاز بوده و خبره و مجرب می باشند.
شما از طریق اینترنت می توانید لیست کاملی از روانشناس های بالینی را به دست آورده و با داشتن آدرس و شماره تماس آنها در این مورد مشاوره بگیرید.

روانشناس بالینی در شیراز

لیست بهترین روانشناس بالینی در شیراز

ردیف نام روانشناس نشانی شماره تماس
1 کلینیک تخصصی روانشناسی گفتار درمانی و کاردرمانی شیراز شیراز ، قصردشت، خیابان ولیعصر، کوچه 16 09176041523
2 دکتر فاطمه مرادی شیراز، معالی آباد، جنب شیرینی آلما، ساختمان طوبی، طبقه دوم 09915440121
3 مرکز تخصصی روانشناسی
کودک و نوجوان شیراز
شیراز، بلوار مطهری شمالی، کوچه 13، انتهای کوچه 15/3 09362741552

دکترای روانشناسی حرفه ای در شیراز

دکترهای تخصصی و حرفه ای روانشناسی نیز در شیراز به فراوانی یافت می شوند. در اینترنت نام این دکترهای متخصص روانشناسی به همراه زمینه ی فعالیتشان و نیز آدرس مطب و شماره ی تماس آنها آورده شده که شما می توانید از این طریق با پزشکان مربوطه، ارتباط بر قرار کنید.

بهترین روانشناس زن در شیراز

واضح است که گفتن این حرف که کدام روانشناس زن بهتر از دیگران می باشد کار بسیار سخت و مشکلی می باشد. در میان خیل عظیم روانشناسان زن، انتخاب بهترین پزشک کاری دشوار است و پزشکان روانشناس بسیاری وجود دارند که در کار و حرفه ی خویش بسیار موفق عمل می کنند. شما می توانید با خیال آسوده به روانشناسان زن مراجعه کرده و به خوبی ویزیت گردید.

نوبت دکتر روانشناس در شیراز

گرفتن نوبت دکتر های روانشناس هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد و شما خواهید توانست با اندکی جست و جو در اینترنت به گرفتن نوبت از پزشک مورد نظر اقدام نمایید.

روانشناس بالینی در شیراز

هزینه هر جلسه روان درمانی در شیراز

این هزینه در بین پزشکان مختلف، متفاوت بوده و به عوامل زیر بستگی دارد:

  • میزان تحصیلات روانشناس
  • طول جلسه ی درمان
  • تخصص
  • شهرت و تجربه ی پزشک
  • و محل درمان

به طور کلی می توان گفت که این تعرفه برای هزینه ی درمان مشخص شده است:

هر 45 دقیقه مشاوره توسط یک دکتر روانشناس200تا300هزارتومان و برای روانشناس با مدرک کارشناسی ارشد140تا200هزار تومان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *